Sömnpiller!


Att man inte får sova så mycket som småbarns förälder är
ju ingen nyhet. Visst är det många faktorer som spelar in, magknip,
kolik, ammas en gång i timmen. Listan kan göras lång för en del
bäbisar, medan en del sover som stockar. Barn är olika precis vi
vuxna.
 
För min del så vaknar Jolene 1-2/natt för att äta, och jag har
inte alltid lätt att somna om. Vilket gör att man känner sig så trött
ibland. Men så kom jag på att jag hade en lyssnarbok hemma. 
Liza Marklund, och gissa om jag somnar om fort, vissa kapitel lyssnar
jag på om och om igen. Det här gör ju, att när jag nu ska gå och lägga mig 
så ser jag framemot natten. Jag är ju nyfiken på vad som händer med
Annika Bengtsson. 
Tråkigt nog så har jag inte många skivor kvar, hm vad ska lyssna
på härnäst??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0