Semester på Kärringön


Bilder från Kärringön, Fotograf: Moi

När jag tänker på god mat, speciellt fisk och skaldjur, så far
mina tankar iväg till Kärringön. Där finns det allt som jag älskar
vad det gäller fisk och skaldjur. Förra året när jag och Henkan
var där, så åt vi i flera dagar god mat. Färskkokta havskräftor från
bryggan, nyfångad fisk på Pettersson brygga. Vilket är en underbar
restaurang med bra service. Kärringön ligger på västkusten man
tar färjan från Hälleviksstrand. Jag hoppas att vi får till det att åka
i år igen, för det är så gott och en otroligt vacker ö.
 
Bilderna tog jag förra året då vi gick omkring
på ön, vilket inte är så stor. Det är ganska klippigt, så man får
bra tränning av rumpmusklerna, vilket jag skulle behöva nu. De har
försvunnit helt efter graviditeten, När jag sitter ,så känns det som att
sitta direkt på svanskotan:-).

På fyrbilden längst till höger så kan man se ett svart streck, det är
Henkan som kollar ut över vattnet, tänk att han bli ett streck;-).
(älskar dig;-)

Kommentarer
Postat av: Henkan

Med tanke på att du kallar mig streck och bilden på ringarna så är jag väl tydligen ett bindestreck...

PUSS

2009-05-27 @ 16:24:49
Postat av: Filip

Eller understreck... ett streck kan ju oxå vara ett minus... eller så kan sträcket i fråga vara en del av ett utropstecken... men då får vi kalla jorden för prick... och det kan vara så i ditt fall!!!

2009-05-29 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0