Plastikkirurgen here i come!


KUMLA

Då var det dags att sätta kniven i mig, man börjar ju bli
till åren...hihi. Nej skämt å sido, idag var det dags att få
en bedömning på mitt i lingon i pannan om det går
att ta bort eller ej. Lingonet har ju ändrat färg och är
nu mera nästan hälften så stor sen Jolene föddes.

Dålig skärpa med mobilkamera, plåster i pannan!

Märkliga saker som händer när hormonerna sätter fart.
Men döm om min förvåning när doktorn varit inne och
sagt sitt, då var det dags att skära bort lingonet. Det
slutade med att de tog fram saxen, så nu har jag
ett jättestort plåster i pannen och lätt huvudvärk. Jolene
sov som tur var i sitt babyskydd under ingreppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0