Nu grillas det hej vilt!

Efter att ha varit hemma hos Jennstig Valborgsmassoafton, så åkte
vi och hälsade på John och Johanna dagen efter, och där tog vi och grillade
också, det var precis lika gott som dagen innan. Det är så mysigt
att man kan börja vara ute mer på dagarna och även kvällen. Jolene
sover så gott i vagnen.


La familia Jennstig


Så här glad vad jag i min nya t-shirt plus att jag kom i min gamla jeans..


Grillning hos John och johanna på deras stora altan, de har en härlig
utsikt över Ekeby Almby och även Hjälmaren.

Kommentarer
Postat av: Maria BIV

Ni verkar ha haft en riktigt härligt Valborgshelg!

Nice!

Kram M

2009-05-04 @ 10:05:59
Postat av: lisbeth

Men gud va snygg du har blivit!!! Du strålar! kram

2009-05-05 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0