Jolene en månad!

En månad och en dag har susat förbi!
Det går så fort att jag inte hänger med och Jolene
utvecklas hela tiden, mest i vikt och längd:-).
För mig går det upp och ner och jag är fortfarande
sjukskriven. De stunder på dagen jag känner mig
stark och pigg så hinner jag njuta av vår underbara
bebbe. Jolene är så sööööt som jag ofta säger!

Men nog om mig nu, idag kommer mina tankar att
gå till min kompis som ska göra en leveroperation
för säkerhetsskull. Läkarna är inte 100 på att det finns
cancer eller ej i levern. Jag tänker på dig och hoppas
allt går jättebra. Med den tanken så skickar jag med dig
denna låt som jag tycker är så himla bra och skönt gung
i. Kommer du ihåg när vi var och såg denna grupp på
Munchen bryggeriet?

Läs om www.vimmelmamman.blogg.se

http://www.youtube.com/watch?v=r-UAT0N4lo0

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hjälp vad tiden går! Måste ju verkligen försöka komma o hälsa på er!! Kul att du ringde idag iaf.



Har läst lite i vimmelmammans blogg o hoppas verkligen allt går bra för henne!



Ha det gott! kram

2009-03-16 @ 20:47:49
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0