Dagarna går fort!

Oj vad dagarna går fort, jag inser att jag inte har bloggat på ett tag...
Men dagarna är sig ganska lika just nu, fast en del dagar blir ju
undantag när jag har sovit gott.

Idag har jag hunnit med BVC och MVC, Jolene har växt och gått
upp så bra. Hela 60cm och väger 5300gram. Hjälp vad det går fort.

En promenad efter vårdcentralen blev det upp på stan för att köpa
några kläder, för hua vad hon växer ur allting.

Nu börjar snorpan som jag kallar Jolene att jämra sig, så det
är dags att amma.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj vad hon växer! Det går så fort :-) Helt galet! kram

2009-04-03 @ 09:56:26
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com
Postat av: Stina

Oj, det går så fort!!! Hon blir så stor! Ni är så söta hela lilla familjen! Hoppas du snart mår lite bättre, får lite mer sömn! Och nu kommer ju våren också med sol och skön värme! Ha det gott så ses vi framöver!

2009-04-07 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0