Rolig vecka!

Förra veckan så var det kul för då fick vi lite påhälsningar.
som jag skrev i förra inlägget så var ju Johanna och Sophie
här i tisdags och på onsdagen så kom Lotta och hennes son
Lennox. Jag bakade kladdkaka för att hon gillar det så mycket :-).

På lördagen så satte jag på telefonen vid elva och då ringde Silla
och var på ingång från Stockholm, så då kom Martin och Silla med
Jordgubbar, mums, och vi fick en fin blomma från Martin :-).

I Söndags så tog jag mig en tur till några kompisar och hälsade
på. Malin tog flera kort så de är där ifrån. Malin tar en sommarkurs
i Japanska och jag frågar varje gång (nästan) hur stavar man
Jolene på Japanska. Jag är sugen att tatuera in hennes namn
på Japanska. Fast jag är ju just nu sugen att tatuera in det mesta
haha.
 
När jag var där så passade jag på att prova den nya babyliss
plattången som ger en Hollywood lockar, har blivit påverkad av reklamen
som går på TV. Tänk att bara sätta tången i håret och så blir man så där
snygg som de flesta är i kändis magasin. Men jag fick inte in knycken
så det blev inte några Hollywood lockar på mig, det var ju bra att prova den
innan, så slipper jag köpa i onödan.


Jolene spanar in Malin


Testat Hollywood locktången och det gick så där :-/


Mammas sötnos!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hollywood lockar? Men Anneli - du skall inte härma dom - dom skall härma dig! Du ser strålande ut!! kram

2009-07-06 @ 13:07:38
Postat av: Malin

Annelie, du är den snyggaste mamman i stan med eller utan locktång!

2009-07-06 @ 14:59:57
Postat av: Malin

じょぇね



ジョェネ



Båda är från japanskan. Det övre är Hiragana tecken och det undre är Katakana tecken. (Jolene)

2009-07-06 @ 15:48:19
Postat av: Annelie

Tack Lisbeth, och tack Malin :-)

2009-07-06 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0