Påhälsning, grillning och massage!

Äntligen så fick vi till det, efter så många månader
så kom två universitetskompisar från Västerås.
Johanna och Sophie, den enda som saknades var
Stina, men hon var tvungen att jobba. Hoppas vi får
till det allihopa nästa gång, då åker vi nog till Västerås.

Jolene fick jättefina kläder som jag blev tokförtjust i.
Sophie hade knopat ihop en jättefin dikt så den måste
jag bara dela med mig, jag fick tårar i ögonen för att
jag tyckte den var så fin.


Sophie och Johanna kom med kläder och jättefin dikt.


Underbar outfit

Lite senare på kvällen som kom Henkans bror och hans kompis Anders
förbi för grillning. Min sambo har åkt på ett lättare ryggskott och fick massage
och stretchning av sin bror, då han är massör. Anders passade på att få lite
han med. De var en skön syn när de låg på golvet och grimaserade.


Jonte stretchar Anders ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0