Ny resa!


Jag och Kicki med en Sangria i min hand.

Som sagt jag fick blodad tand på att resa, så efter
en natt hemma i Örebro åkte vi upp till Hallvarsviken vilket ligger några
mil ifrån Fagersta. Och där hälsade vi på Kicki och Magnus och deras barn.
På kvällen var det Paella fest. En släkttradition som vi var med på.


Paella mycket gott!


Jag laddade med gummistövlar, för jag glömde dessa till Öland, så
jag tänkte om jag tar dessa så blir det inte regn. Men det funkade sådär
det ösregnade, men det blev några uppehåll och det tror jag är för att
jag tog på mig stövlarna :-).


Magnus, Henkan och en släkting till Kicki stod för underhållningen
på kvällen i Ladan vi höll till på kvällen. Men förutom det så var det
allsång med stämmor, det var jättemysigt.


Jolene sitter för första gången själv i vagnen utan stöd :-)


Magnus leker med sin dotter Amanda och hon flyger högt upp i luften,
gissa om hon tyckte det var roligt :-)


Här sitter vi och lyssnar på musik och fightas med alla myggen.


Kommentarer
Postat av: Sarah Nylund

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 22:06:01
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0