Vänta vänta vänta!


"Walk in closet"??

När jag tittar in i garderoben så står alla baby saker ihoptryckta och väntar
på att tas upp, och det ska de när bebben är på plats. Hm det börjar bli
lite ändå, med tanke på att jag inte tänkt skaffa nästan nått innan bebben
kommer. Men det är ju så roligt så det går inte att hålla sig ibland och längta.



Värkarna har totalt avtagit från igår så har jag laddat upp med tidningar,
tjejfilmer och grannen Linnea som kommer över på fika:-).

Läste just i tidningen mama i det numret som syns på bild.

//32 miljoner kronor i vinst per bebis. Så mycket lönar det sig för staten att
ge stöd till par som vill få barn med hjälp av ivf (fertilitetsbehandling), det här
menar svenska forskare som räknat. Idag betraktar många landsting ivf som en
lyxkonsumtion och hälften av alla försök betals av paren själva. År 2005
föddes 2784 bebisar efter 13 562 behandlingar.//
källa: mama nr 2 februari 2009

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja snacka om att det är orättvist. Dom som gör en abort behöver inte betala ett öre :-(

Lycka till!!

Kram Ann-Sofie(din facebook-kompis :-) )

2009-02-05 @ 14:49:11
Postat av: Linnéa

Hoppas du får en skön kväll med filmer o tidningar! Lägger till dig bland mina favvosar så jag kan hålla koll på dig när du bloggar från förlossningsrummet ;-) Tack för att du kikade förbi idag!

kram grannen Linnea

2009-02-05 @ 21:16:44
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com
Postat av: Maria Eriksson

Bra ide att ta det lite easy nu. Det kommer ju när som helst i alla fall. Det har ju börjat i alla fall. Snart har du ditt lilla knytt i famnen och sniffar och sniffar på honom/henne och känner den underbaraste doft du någonsin känt.



Följer med spänning utvecklingen. Skriv gärna (om du orkar förståss).



JÄTTEMASSOR MED KRAMAR OCH LYCKA TILL FRÅN MIG!



Tänker på dig!

2009-02-07 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0