Nu händer det grejor!



Sent igår kväll åkte vi in till förlossningen för att konstatera
att vattnet börjat gått. De har kollat värkar och sånt, men inga
värkar igår och inga än så länge nu här på förmiddagen.

Men det är kul och nu känns det att det är på gång. Ska
ta tempen några gånger under dagen för att se att det inte
blir någon infektion. Kommer inget värk arbete igång idag,
fredagen den 13:e;-). Så har vi en tid imorgon på förlossningen
kl 09.00 och då sätter de igång mig. HUA, nu är det inte långt
kvar, superkul och läskigt.

Nu har jag bara en önskan för den här dagen, och det är
att jag kommer igång själv. Håll gärna tummarna.
Det är ju några timmar kvar tills imorgon.

Tack för att ni kommenterar det gör mig glad och håller
humöret uppe:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh så spännande...lycka till!!



Kram Ann-Sofie

2009-02-13 @ 12:07:12
Postat av: malin

Hejsan ja nu händer det grejer =) Du vet inte vem jag är men jag känner din Henrik sedan länge har följt er här då jag har två tvilling tjjer på 5 mån som oxå är provförisar. Håller alla tummar å tår för att det ska sätta igång i dag



Jätte mysig sida föresten

2009-02-13 @ 12:43:00
Postat av: Sara

håller ALLA tummar och tår jag har - lycka till.

kram sara

2009-02-13 @ 12:43:05
URL: http://saralt.blogg.se/
Postat av: Håkan

Ja se där, det kanske blir en Valentin:)

Lycka till!!!



2009-02-13 @ 12:50:38
Postat av: Stina

Woohoo!!!En liten alla hjärtans dags-bebis då kanske! Heja er! Jättelycka till! Tänker på er och håller tummarna!

Många kramar // Stina

2009-02-13 @ 13:27:46
Postat av: Jörgen

Ahh, lycka till ni båda nu när det är på "G"!!!

2009-02-13 @ 13:54:42
URL: http://schumis-foto.se
Postat av: Nina

åh vad spännande det är nu då..idag ska jag köpa popcorn och bänka mig..vad skönt att du inte behöver vänta tills nästa vecka utan att det sker imorgon kl 09 om inget annat händer innan det..så himla roligt och nu börjar i alla fall jag få handsvett, vet inte hur det är med er där hemma? ..kram på er alla tre all lycka och glöm inte att meddela när det är klart..:)

2009-02-13 @ 14:17:59
Postat av: Anonym

Hihi! Jag ska sitta och hålla tummarna! Lycka till!

Kram, Matilda

2009-02-13 @ 18:22:48
Postat av: cecilia

Jättekul!

Hela familjen väntar och håler tummarna,barnen längtar efter sin kusin.Lycka till!!



Många kramar Cecilia Anders gnes och Stina

2009-02-13 @ 22:14:30
Postat av: Sophie

Nu du gumman så börjar snart ert nya liv! Tänker på dig massvis! Lycka till vännen!!!!!!



Kramar

2009-02-13 @ 23:32:54
Postat av: Annki

Vem vet ni kanske är iväg nu i skrivande stund.Jag håller en tumme å en tå för att du kom igång själv.Lycka till!!!

2009-02-14 @ 00:25:29
URL: http://www.schumis-foto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0