Naiv!!


Gudbarnen hälsar på sin kusin första gången

Under hela graviditeten har jag sagt:

-Bara bebben kommer så känner jag mig lugn, jag är så van
att ta hand om bäbisar.

Jo det har ju fått äta upp, inte visste jag att sömnen kunde ställa
till det som skjutsingen, men nu när det gått en vecka börjar jag
inse att man inte dör om man snittar fyra timmar/dygn.

Men allt är ju värt var lite timme som man inte sover, för J är så söt!

Tack igen alla som hejat och gratulerat de senaste dagarna, det har
vart jättekul att läsa när man är som tröttast:-)


Kommentarer
Postat av: Mettan

Vad härligt det ser ut på bilden. De är söta alla tre!

Hoppas vi får se underverket snart!

Kramar Mettan

2009-02-25 @ 09:47:50
URL: http://blalavendel.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jo du, man klarar sig på i princip ingen sömn alls när man måste. Men det blir bättre :-) Som min första barnmorska sa till mig under första graviditeten när jag i v.6 uttryckte min oro inför ALLT SOM KAN GÅ FEL :-o "Välkommen till ett livslångt oroande" ...jaha tänke jag o insåg att det alltid kommer finnas nåt att oroa sig över. Jag ororar mig för saker nu när Elliot är 4 år och kommer göra det även om 44 år :-D haha! Hon är så go o söt er lilltjej o vi träffas gärna mer vid tillfälle framöver! Ta väl hand om dig och dottern! kram kram

2009-02-25 @ 10:41:27
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com
Postat av: Anders

Hej Syrran.

Det kommer att gå alldeles utmärkt för er. Sluta fundera så mycket på din sömn och ta det för vad det är (been there, done that).

Tänk istället när du väl får sova att göra det. Inget går att planera ordentligt under den första tiden inte ens sömnen.

Puss

Your brother...

2009-02-25 @ 19:49:39
Postat av: Anonym

Ahhh nu langtar jag hem till Svedala for att fa traffa "pricken"

har hon ett annat smeknamn nu?

Kram Mia

ps sova kan du gora nar du blir gammal......;-)

2009-02-26 @ 06:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0