Lite bling bling i vardagen!


Förlovningsring med hjärta

När jag fyllde 40 i somras önskade jag mig från min
sambo en hjärt diamant som födelsedags present.
Men eftersom diamant priserna hade gått upp så avvaktade jag.
Men i julas så fick jag ett presentkort, så nu har jag nyligen varit
iväg och fick ringen ringen omgjord. Nu sitter den på fingret igen
efter några veckors frånvaro. Jag inser att jag har svullnat
lite runt fingret men fortfarande går ringen på.

I förmiddags var jag kontakt med förlossningen igen...
Har fått nya blödningar, men vi kom överens om att
avvakta ytterligare för mer sympton, det har varit disco
i magen många gånger inatt, så det är ju inte konstigt
att nått kanske går sönder.

Under tiden tittar jag på min fina förlovningsring
och den blänker så fint:-) *bling bling.
Tack så jättemycket älskling! Loveu!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, den var ju kalasfin ju :-)



Jag börjar bli sååå nyfiken på er bebis nu :-) Går o kikar mot ert fönster varje gång jag går förbi! Det såg mörkt ut igårkväll så kanske är ni redan inne o föder för fullt :-) hihi hoppas Om inte så hoppas jag att du mår bra o inte förgås av leda i din väntan!



kram grannen

2009-02-09 @ 12:13:02
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com
Postat av: Mia

SNYGG........det var som jag gissade....kram JAG TANKER PA DIG/ER...idag 15 feb. puss puss

2009-02-16 @ 01:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0