Det börjar v(ä)rka kärlek banne mig!

Då har det varit dags att ta en ny tur till förlossningen, börjar
kännas dumt att åka dit. Men "all for the safety". Efter två
dagars småblödningar så ringde jag och frågade om
det var normalt ,och det tyckte de inte. Men efter vi varit
där och kollat allt som går att kolla, så är det bara att
avvakta.

När man kommer in så får man ligga en halvtimme och
de mäter ctg (hjärtljud på bebben och värkar),
fast för oss var det nog mindre, för pappret
hakade upp sig i en kvart. Men hur som helst så
har jag lärt mig vad en värk är....

Och nu på em så har det kommit ganska många, men än
så länge gör det inte ont. Det är väl förvärkar.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker verkligen inte att du/ni ska känna er "dumma" för att ni åker in, jag skulle ha gjort likadant, man är väl ingen jäkla expert på området..klart man blir orolig..särskilt om det blöder..men vilket attans tur att allt var som det ska..bara vara hemma och softa nu..snart är det dags..krama om varandra och gklöm inte bort kramen till bebben..kram Nina

2009-02-04 @ 19:50:09
Postat av: Maria Eriksson

Hejsan!

Det hör till att man åker in och ut. Det har jag ocskå gjort BÅDA gångerna! Tror de flesta gör det. Hellre det än att föda på badrumsgolvet som min svägerska.

Håller tummarna för dig/er. Nu är det ialla fall på G.



Kramisar från Maria

2009-02-04 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0