7 dagar över tiden

Idag har jag faktiskt väldigt ont, så det har blivit en dag hemma
med mycket sömn och tv-tittande. Foglossningen har blivit värre
så att gå, stå och ligga är inget som är skönt för tillfället, men ändå
så är ligga det skönaste. Men att vända sig i sängen det är en konst
utan få värk. Men jag försöker vara positiv och tänka att det här är
ingeting emot förlossning.

Jag vill äta massor med choklad, chips och allt onyttigt som finns,
men inget har jag hemma. Så det får bli lite filmjölk och en banan,
och hänga tvätt.

Kommentarer
Postat av: Maria BIV

Gumman, usch va träligt för dig!

Jag hejar på härifrån ska du veta!

styrkekramar



Ränner i på din blogg stup i kvarten för att se om du (inte) skrivit ngt, att du kanske har annat för dig... typ föda barn! :-)



Hur länge får man gå över tiden i Örebro innan de sätter igång en? Är ju olika runt om i landet.

Kram M

2009-02-11 @ 18:12:40
Postat av: Linnea

2009-02-11 @ 18:27:56
Postat av: Linnea

Vad segt för dig! Snart snart är du ändå i mål även om dagarna över tiden känns såååå långa! Nästa gång jag ska till konsum kollar jag om jag ska köpa med nåt till dig o kommer upp med det :-) Men då hoppas jag att du inte svarar utan att du redan är o föder! haha! kram

2009-02-11 @ 18:29:39
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej tack för alla gulliga kommentarer, det hjälper. I örebro får man gå 1 vecka och sex dagar och sen tar en läkare ett beslut om man ska sättas igång.

2009-02-11 @ 19:21:57
Postat av: Nathalie

Hej vännen önskar dig all lycka, De är allt riktigt spännande att följa din blogg nu :D KRAM

2009-02-11 @ 22:26:19
Postat av: lina

jag håller med. bästa stället!! =) Försök o sov gott nu!kram LINA

2009-02-11 @ 23:55:53
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0