Glad PÅSK

Som sagt dagarna går så fort och de är väldigt lika.
Att hinna sätta sig vid datorn och blogga, det
är inte alltid jag hinner med, så nu blir det glest
ibland. Men här kommer lite godbitar ifrån veckan
för Jolenes del. För mig går det sakta framåt, upp
och ner. Jag längtar att gå till frisören, för det
var ett halvår sen sist. Men det är bagateller:-)


Jolene spanar in sitt vykort från sin kompis Ludde!


Träningspass för nacken!


Paket från Mia med familj från USA


Jättefina grejor, intressant med frukthållaren!


Så här glad blev Jolene för presenterna;-). Ja lik pappa är jag, mullig och go:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så himla söt!

Kram

2009-04-08 @ 21:37:05
Postat av: Sophie

Å vad fin hon är Annelie! Säg till när du orkar med besök så kommer vi! Puss på dig!

2009-04-09 @ 09:14:16
Postat av: Tina

ha ha guud va sött! nu blev ludde jätteglad! <3

hoppas ni får en underbar påsk!

2009-04-09 @ 12:41:57
Postat av: Isabella

Vad roligt att se, hon är så söt och vad hon har växt, hon växer så hon knakar, och lik sin pappa är hon ju också.

Jolene kommer bli pappa upp i dna :)

Hör av dig när du orkar ta emot besök så jag får hälsa på lilltjejen

kram på er ha en glad påsk!

2009-04-09 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0