Det stora ultraljudet

Igår var vi på det stora ultraljudet som alla blir kallade till. Det var
jättekul att se att lilla pricken blivit så stor:-). 18 veckor idag, snart är
det halvlek. Allt såg bara bra ut, det känns jätteskönt.

Vi har inte velat tagit reda på kön innan så när vi var hos barnmorskan
igår sa vi om hon kunde se vad det troligtvis blir så får hon gärna säga det.

Och det kunde hon. Gissa om jag vill berätta, men jag har lovat min
sambo att inte säga nått än.....men förhoppningsvis så ändrar han sig
snart;-).

Det har blivit några ultraljud för oss fem st tror jag att det är.

Vårt första var på fertilitetskliniken då var pricken en prick på bilden:-)

Pricken 8veckor




Pricken 12 veckor när vi gjorde KUB-test



Pricken 18 veckor det stora ultraljudet igår



Jag börjar undra om inte Pricken kommer att bli en väldigt fotograferad
en i magen:-). Den kommer att komma ut som en linslus.....

Kommentarer
Postat av: Maria-BIV

Åh ni VEEET! :-)

Hrm... hoppas sambon din ändrar sig så du kan tala om!



Det var nog tur vi inte tog reda på att det var en William innan han kom ut, då hade jag nog shoppat ihjäl mig. s Svårare när man måste vara neutral i allt man köper...

2008-09-05 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0