Värk


Pepsi

Igår var vi på USÖ och fick en diabildsgenomgång. och här fick
vi en genomgång av de vanligaste frågorna och sånt som man kanske har,
eller kommer att fundera på inför förlossning. Jag kom på mig att sitta och
fundera på om det räcker med en filt till bebben.
Som att det skulle vara det viktigaste..

Men det var skönt att höra att det passade som förstföderska att ta
EPD (ryggbedövning) och det är något jag kan tänka mig.

Det var lite småjobbigt igår, för under dagen så hade jag värk vid
revbenen, och det blev jobbigare ju längre dagen gick.*puh Det är
faktiskt första gången som jag haft ordentlig värk. Det var bara att
ta en dusch och lägga sig i sängen redan kl åtta. Men innan så
hängde jag på min pilatesboll för att få lite avlastning på revbenen.

I morse vaknade jag och hade sovit gott, värken var som bortblåst.
Pepsi höll mig sällskap när jag åt frukost, han satt och hoppades på
att vi skulle gå ut en sväng. Men det gick inte för efter gårdagens inspelade
intervju för vår uppsats, så ska vi transkribera hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0