Pappa gullig!

Var hemma hos pappa i söndags på farsdag, och han fick klassiska
presenter som kallingar. Min Pappa är inte så pigg på att folk bloggar.
Han har en inneboende rädsla för att inte lämna ut för mycket av sig själv.
Så nu är jag busig och lägger ut en bild på pappsen. Jag älskar dig, du är
den bästa pappan i hela världen.


Pappa med farsdagspresent på huvudet

Men när han såg att magen hade växt sedan vi sågs sist så blev han
tårögd och sa att det var så fint med magen. Jag kan ju inte annat än
bli väldigt rörd när han säger så där. Han har ett stort hjärta, och ett
ordentligt temperament. Så då blir det extra gulligt när han uttrycker sig
så.


Pappa fotograferar dotter

Kommentarer
Postat av: Soffan

Visst är det väl konstigt att alla har världens bästa pappa, jag har oxå det..hihi. Så 4 februari, det är ju snart. Du hinner precis klart med din termin, mycket bra planering tycker jag! Ska bli kul att se dig när jag kommer tillbaka till Öret. Förresten, jag måste säga att det lyser om dig, det är sant att gravida kvinnor är otroligt vackra! Kramar

2008-11-17 @ 00:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0