Julklapp!


Från våra små

Det känns som jag går runt med en julklapp i magen. Och min nyfikenhet
växer för varje dag. Speciellt när jag tänker förbi förlossning, och har en inre bild
när de lägger bebben på bröstkorgen. Och här får jag för första gången se
vem som bott och växt till sig i magen.
 
Det är superspännande, vem bebben kommer likna?
Vilka drag kommer bebben att få. Är det mina eller min sambos?  En
kombination? Eller ett helt eget utseende? Fast då kommer
jag nog undra hur de mixat mitt ägg, och min sambos kompisar
på fertilitetskliniken.

Vem vet kanske Pricken börjar spela piano vid tidig ålder, som sin pappa!


Kommentarer
Postat av: Sambo

Bebis ska hamra Boogie redan från mycket tidig ålder... sen ska bebis lära sig viss telefonnummer väldigt fort. Speciellt mormor & morfars och farmor & farfars telefonnummer. Dit ska det ringas på nätterna:=)

Puss

2008-11-20 @ 08:12:44
Postat av: Mognamamman

Hej! Hoppas du får tag i vatttengympa i Örebro. Är superskönt.



Själv hade jag en bild av hur Neo skulle se ut: en lintott med bruna ögon med tanke på att jag är blond och min kille är mörk. Neo är blåögd och har ljusbrunt hår - än så länge...Hihihi! Han blev helt tvärtom! Supermysigt det ögonblicket jag fick "träffa" Neo för första gången. Obeskrivligt.



Du har massor att se fram emot. :) Ha det så gott! /Pia

2008-11-21 @ 09:14:30
URL: http://mognamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0