Allt är i sin ordning:-)



Bild www.doktorn.se

Då var vi på nytt ultraljud idag och det var så roligt och se
den lilla bebben i magen, vad stor den såg ut nu. Man
kunde tydligt se munnen och hur bebben öppnade den.

Läkaren konstaterade att min värk som i och för sig avtagit
de senaste fyra dagarna är nog mina gamla ärr på magen
som växt ihop i kroppen, eller sammanväxtningar är nog ett
bättre ord. Det känns skönt att veta var värken kommer ifrån.

För som barnmorskan sa när jag var där sist;
-Ja det är nu som man börjar sitt liv som orolig förälder
och så fortsätter det hela livet...*puh

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh jag blir lika rörd för varje inlägg. Är som en jävla vattenkran, som sätts på per automatik när jag ser något som har med barn att göra. Mycket olämpligt måste jag erkänna, särskillt när man sitter i skolan... Hursom, jag kan inte räkna så bra så du kan väl berätta när underverket väntas komma ut?! kram på dig morsan

2008-11-13 @ 03:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0