Fertilitetsbehandling nr 2




Fertilitetsbehandling

Jaha då var man igång igen. Efter att ha hormon sprayat mig med en puff i varje näsborre i två och halv vecka. Var det dags för mig att börja med sprutor.

Den första behandlingen som jag genomgick var jag inte alls så förtjust i att ta sprutor. Jag var nervös, gjorde fel och det gjorde ont.

Igår var det dags att börja igen. Den här gången är jag inte alls nervös, det gick smidigt och jättebra. Min underbara sambo var med och hjäpte mig att trycka in dosen. Jag är så glad att det inte alls är som första gången och snart kan jag ta sprutorna helt själv, kanske tom och med ikväll:-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna hårt för er gumman!!!!

Jobbar för fullt på tillökning här oxå, fast inte helt officiellt... ;-)



Kramkram!!!

2008-05-02 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0