Pricken på bild



Då var vi på ett tidigt ultraljud på fertilitetskliniken. Jag var riktigt nervös, den mörka
fläcken är Pricken (17mm) man ser inga konturer än eftersom det är så tidigt. Det som
var riktigt häftig var när man såg hjärtslagen och de gick hundra knyck. Och då kom
tårarna. Åtta veckor och en dag är Pricken så då ligger vi längre fram än vad trodde
och hoppades på:-).

Vad häftigt att det kan bli så här. Nu ska jag ringa och skriva in
mig på mödravårdscentralen. Sen är min energi slut för idag, vila blir för det säger
min förkylning. host host och snörvel. Men idag ler jag hela dagen för Pricken är kvar:-) 

Kommentarer
Postat av: lina

åh vad kul, vilken lycka! Grattis igen, kramar Lina från Planerad 1

2008-06-27 @ 21:09:55
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: pernilla

GRATULERAR!! Vilken underbar liten prick! =) Änskar er all lycka till, det vet du! Kram kram

2008-06-28 @ 16:46:12
Postat av: Sara

GRATTIS, håller tummarna för att allt kommer gå prima nu. ha en bra sommar - sara från planerad 1

2008-06-28 @ 16:50:15
Postat av: Maria- BIV

WOW! Gud va roligt! Visst är det häftigt när man får se den!!! :-)

Kramkram

2008-06-28 @ 19:52:06
Postat av: Ida Alvin och Rickard

Åhh vad roligt! Grattis till graviditeten!

Vi håller tummarna nu att pyret håller sig kvar :)

Många lyckönskningar från oss i Nora!!!

2008-06-29 @ 11:18:39
Postat av: guldmia

GRATTIS GRATTIS gumman.... "pricken" harligt namn!!

sa hur langt gangen nu/ Du ska veta att jag tanker pa dig MYCKET....men med 2 sma blir det inte sa mycket tid over till mammas gamla vanner!

Ta hand om dig och at nyttigt!! STORA KRAMAR guldmia

2008-07-06 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0