Pricken över i

Idag har vi varit och grillat. Tack för den goda maten, sen drog vi vidare en kort stund
på fest och det var jättetrevligt, det är så kul att höra alla som lyckönskar och gratulerar.

Det är skumt jag har inte varit känslig för att höra att andra blir gravida, men missfall
och annat som händer runt omkring det är jag tydligen lite känslig för. Normalt vad
jag förstår när jag lyssnar på andra gravida.

Tänk att nu har det gått fem veckor sedan pricken kom på plats. Det börjar helt
enkelt dra ihop sig till ultraljud. Nu längtar jag till fredag för att verkligen se att
dottie finns där. Godnatt och tack alla ni som lyckar till på bloggen kram.

Kommentarer
Postat av: Stina

Är det för tidigt för ett grattis? Äh jag grattar er i alla fall!!! Håller tummarna! Tänker på dig! Vad modig du e som skriver blogg!! Vore kul med en fika i sommar innan c-kursen kör igång! Många kramar! /S

2008-06-22 @ 14:27:38
Postat av: Sara

Jag håller alla tummar o tår :) Kram - Sara från Planerad Kommunikation

2008-06-23 @ 12:51:53
URL: http://saralt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0