GRAVID TEST



I morse vaknade jag tidigt, redan klockan fyra utav att min sambos mobil låg och vibrerade. Batteriet höll på att ta slut.

Idag är det sexton dagar sen vi fick ett embryo insatt. Och då ska man ta ett graviditetstest. Jag låg och försökte somna om men det gick ju inte så jag var ju tvungen att ta testet tidigt på morgonen. När klockan var halvfem väckte jag min sambo som var jättetrött och fattade ingenting.

Jag visade för jag var inte säker på att jag läst rätt, men nu när dagen har gått förstår jag att jag är gravid. Men jag vågar inte ta ut nått i förskott för det så himla tidigt och missfallsfrekvensen är ju hög.

Så om om några veckor blir det ultraljud, det är bara att hålla alla tummar att det går vägen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va kul att höra! hihi

2008-06-02 @ 19:03:57
Postat av: Maria BIV

Ooooh va skoj!!! Va glad jag blir för er skull!

Och jag säger GRATTIS även om det är tidigt!



Kom ihåg att man väntar barn inte missfall!!!

Även om saker och ting kan gå fel, unna dig glädjen i nuet!!! :-) Kraaaaaaam

2008-06-03 @ 20:51:26
Postat av: Gro Velta

Hej mina vänner!

Så spännande tid ni har framför er! Jag önskar er all lycka i världen!

Det var så trevligt att träffa dig igår!



Må så gott,



Puss o kram

2008-06-04 @ 21:47:10
Postat av: Annelie

Tack Gro, det var kul att träffa dig. Det gör vi snart igen:-)Maria Tack för att du får mig att tänka rätt:-)

2008-06-12 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0