Möhippa



Igår var det dags för mig och pricken att vara med på en möhippa. Pricken är
nu i början på vecka 11 och vi har hunnit med att vara på ett första besök hos
barnmorskan.
 
Att gifta sig är stort, jag tror inte jag kommer att gifta mig någongång,
för att det helt enkelt inte är jag som jag känner nu. Men en stor fest
där alla kompisar är närvarande det skulle vara super kul.
Det ser jag framemot när Lena gifter sig och önskar paret en evig lycka.

Tack tjejer det var en jättekul dag och vi avslutade dagen med en god middag på Amanos.

Kommentarer
Postat av: Sambo

Wow, vilket härligt gäng! Skoj att din/vår mage mår bra och att vi två mår bra:=) Jag hoppas av hela mitt liv att vi blir tre som har det underbart framöver!

ÄLSKAR DIG

Puss från Turbotutte

2008-07-15 @ 11:41:25
URL: http://www.villblipappaigår.slut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0