Underbar läkare Kub-test




Vi fann en underabar läkare i Linköping som kollade
allt hur lång pricken var om hjärta, näsben, lårben,
ben, armar, urinblåsa, huvudlängt mm. Allt för att
vi ska se om vi är högriskare för att ta ett fostervattensprov.

När jag kom dit var jag 1 av 82 för risk av Down syndrom.
Efter genomgången var jag 1 av 919 vilket gör att jag har
samma risk som en 26-åring. Det var ett jättekul besked.

Vi har kvar att göra ett blodprov där de kollar hormonnivån.
Så här långt känns fostervattensprovet avlägset:-).

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Eran unge kommer säkert bli alldeles perfekt ;) - Sara från planerad kommunikation.

2008-08-12 @ 11:39:28
URL: http://saralt.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken fin prick ni har! Skönt att allt såg okey ut. Kram från Carro

2008-08-16 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0