STINA-LINA Hejdå!

image5

Varje vår i fem års tid har jag i April månad åkt till båtklubben som ligger i Brunnsviken i Stockholm.

Då har det varit dags att måla, polisha och städa min västkustsnipa. Och så även i år, men den här gången har STINA-LINA fått ett ny ägare. Det var med sorg i hjärtat som jag sålde.

Men det var dags vi hade vuxit ifrån varandra.  Det har varit en utmärkt nybörjarbåt som puttrar fram. Och vem behöver en snabb båt? Inte jag i alla fall. Tack för alla turer och all glädje du har gett mig. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Vimmelmamman

Åh vad synd att du sålde Stina-Lina. Allt bra annars?
Kram Lotta

2008-04-30 @ 11:21:41
URL: http://vimmelmamman.blogg.se
Postat av: A

Det är bara bra, ska äta och gott och kolla på brasa ikväll:-) och du?
kram

2008-04-30 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0