Tattoo

Jag har under många år velat gjort en tatuering på
korsryggen, men har aldrig kommit på ett bra motiv
som jag blir riktigt nöjd med. Och så har jag tänkt att
om jag blir gravid någon gång, så bör jag invänta det.
Med tanke på att man inte får ta smärtlindring vid
förlossning. (epidural). Men nu har jag ju fått Jolene,
och de nya rönen menar på att nu går det visst bra
att få smärtlindring trots tatuering.

Hm jag kollar och kollar, skaffar inspiration på olika
ställen. Köpte en tidning häromdagen för att på framsidan
fanns det ett härligt tecken jag gillade. Tidningen visade
sig vara bättre än vad trodde, så det blev inte ett helt onödigt
köp.

Jag har sett några tatueringar som jag gillar i stil och fick
för ett tag sen ett visitkort till www.rainbowtatto.se och här
går jag in och kollar när det blir någon kort tid över.

När jag bestämmer mig så kommer jag beställa tid på en
gång, kanske jag ska åka till studion och få lite uppslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0