Jag vågade!

Efter några dagars utpumpning så kom fredagen,
mamma tog Jolene. Jag och sambo gick tillsammans
ut från lägenheten och lämnade Jolene i tryggt förvar
hos mamma. Men det sista jag sa, att om hon är minsta
orolig ring mig då, jag är hemma i ett nafs.

Det var konstigt att lämna henne, vi hade båda lite
konstig magkänsla.

Men det gick bra, vi kom till O´learys och tiden bara sprang
iväg, ibland sög det till en kort stund i maggropen. När
Henkan hade paus så messade jag och frågade mamma
hur det gick, fick som svar att hon sov så gott. Då kopplade
jag av ännu mer, och även min sambo. Det var så kul och fyra
timmar sa bara svisch. När jag kom hem, längtade jag till
att få amma så jag fick gulla och ha Jolene nära en stund.
Jag kunde knappt somna för jag hoppades att hon skulle
vakna.



Jag gör mig i ordning för kvällen, medan Jolene får pyjamasen på sig


Henkan spelar med "Örebro All stars" och farfar hejar på


I vimmlet på O´learys (Malin, jag och Ola)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0