Drömmar!

Ja det här med taturing och vilka objekt jag vill välja,
det följer med mig in i drömmarna. Drömde häromnatten
att jag tyckte det var så roligt att det slutade med att jag
tatuerade mig över hela kroppen. Det är väl inte riktigt min
tanke.


Bild från en annan dag

Ja som ingen har undgått så är det ju ett helt fantastiskt
underbart väder, och jag har varit ute hos mamma på
landet och Jolene fick ett bad idag på verandan för att
svalka sig. Så söööööt!


Katten Lynx och Mirja

Midsommar firade vi hemma hos Mirja och Henke och det var
riktigt nice, är bara tvungen att lägga ut en bild på deras "lilla"
katt som heter Lynx.

Kommentarer
Postat av: Maria BIV

Jösses vilken katt! Va fiiin! E d en sån där amerikansk variant på Norsk skogskatt?



Kram

2009-06-29 @ 23:26:30
Postat av: Annelie

Nej, men man skulle kunna tro det, det är en Main Coon :-)

2009-06-30 @ 12:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0