Dop



RASMUS DOP

Förra helgen så döptes Jolenes kusin Rasmus, det
var ett härligt dop. Prästen var så bra att jag gick
fram och frågade efteråt om hon kunde tänka sig
döpa vår dotter, och det gick så bra så. Nu är det
bara att boka datum, men det visade sig inte vara
så bara.

Sambon är så upptagen på helgerna att
det hinner nog bli Jul innan det är ledigt. Jaja min
bild att det fortfarande skulle vara lite varmt i luften
får jag väl helt enkelt tänka om på, fast det är inte
så lätt ibland när  man har en bild i huvudet att jag
önskar värme i luften och sol, barnen som kommer
behöver inte ha så mycket kläder och det är 
mycket lättare med klädval och så.  

Jaja vad är en bal på slottet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild

2009-06-02 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0