Tacksam!


Relax i Gravidjympan

För många år sedan hade jag som säkert många andra,
ett Oprah Winfrey måste. Såg hennes program varje dag
under en period. Nu för tiden har jag fått andra favorit program.
Men en sak som fastnade efter alla dessa program,
är att innan man somnar ska man tänka
ut fem saker som jag är glad/tacksam över för just den dagen.

Ibland kommer jag ihåg att tacka för en sak, en annan kväll
två till fem styckna, och vissa dagar inget.
Igår tackade jag för dessa saker innan jag somnade.

Ett. Tack för att att provrörsbefruktningen tog på första
        försöket.

Två. Tack för att min gravidet har varit hyfsat bra om man jämför
         sig med andra.

Tre. Tack för att när jag halkade igår på en isfläck ute, inte ramlade på magen,
         utan på rumpan. (är lite öm idag). Och att min underbara sambo fanns där
         och hjälpte mig upp.

Fyra. Tack för gravidjympa i varm skön vattenbassäng, med avslut av ett skönt
          relaxband, då jag brukar somna till. Rena lyx flloatingen med flytgrejorna;-)

Fem. Tack för att nu är uppsatsen helt klar, inlämnad och reviderad.
     


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

5 saker varje dag?? Okej - tack för att Mexx hade 70% rea igår, tack för att vågen inte ropar ut vikten högt, tack för att Elin bara skrek åt mig några gånger, tack för att det fanns vin kvar i boxen och tack för att Anton pluggade lite i helgen. Det var inte så svårt faktiskt! :) Puss och kram för att du förgyller vardagen med din blogg! Eller skall jag säga tack...men då blir det en för mycket....

2009-01-26 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0