Prinsessa eller Prins?


Fotograf: Ove Lundqvist /min mage föreställande en prinsesstårta!

Nu är det bara 9 dagar kvar till beräknat förlossning. Undrar när bebben
vill komma ut? Kommer jag gå över tiden eller kommer den några dagar
innan BF?

EN
sak är jag säker på, kroppen är så finurligt funtad, nu börjar jag tycka
att det trycker och värker lite väl mycket ibland och då vill jag föda på en gång,
det måste vara så biologiskt tänkt för att man ska se framemot förlossning.

Jag har tagit hem ett foglossningsbälte och ska testa idag om det fungerar,
efter jag ramlade ute i snön så har foglossningen blivit värre. Tur att det
hände så sent i graviditeten. Nu ska jag vagga mig ut med katten så han
får komma ut en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag är spänd på att se din lilla bebis men som du skrev det är ju snart det är dags. Hoppas du har det bra nu. Kram på dig

2009-01-27 @ 17:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0