Latte och Semla!


Elin

MMMM
vad nästan allt smakar gott nuförtiden, kanske har det med att göra
att man är så mycket mer medveten, vad man ska äta och bör trycka i sig.
Jag har har aldrig varit så förtjust i semlor och definitivt inte mandelmassan,
men när Elin och jag tog årets första semla ,tidig em (för mig i alla fall), så var
t om mandelmassan god. Mums! Bebben gillade nog mest fruktsalladen jag åt
efteråt;-)

Tapenade lax  blir det till söndagsmiddag när sambo kommer hem, hoppas han
gillar det, och så lite ekologisk sallad, har snöat in på sånt sista tiden....Om inte
annat så blir sambo jätteglad att jag för en gång skull har lagat mat:-)

Kommentarer
Postat av: Sambo

Ojojoj... Min älskling kan när hon vill. Inte ens min ramsa med 10 000 svordomar klarar av att betygsätta maten. Det smakar alltid bäst när kärlek är en ingrediens:=)

Kul att Elin tittade förbi, det var längesen. Hoppas hon kommer snart igen med ett lika stort leende på läpparna, det lös ju om hela tösen..



Måndag igen, men vad gör det efter den middagen... ojojoj.. Att jag gillar mat vet väl alla om, men att det kan vara så här gott.. Älskling, du är bäst. Älskar dig!

P.S kan du inte skriva en kommentar om att du även äter mat som inte smakar bra...

2009-01-11 @ 19:58:20
Postat av: Anonym

Ojojoj... Min älskling kan när hon vill. Inte ens min ramsa med 10 000 svordomar klarar av att betygsätta maten. Det smakar alltid bäst när kärlek är en ingrediens:=)

Kul att Elin tittade förbi, det var längesen. Hoppas hon kommer snart igen med ett lika stort leende på läpparna, det lös ju om hela tösen..



Måndag igen, men vad gör det efter den middagen... ojojoj.. Att jag gillar mat vet väl alla om, men att det kan vara så här gott.. Älskling, du är bäst. Älskar dig!

P.S kan du inte skriva en kommentar om att du även äter mat som inte smakar bra...

2009-01-11 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0