Försäkringskassan är bra? = Sant!

Med tanke på den sista tidens mediabevakning angående
försäkringskassan rutiner. Så kan jag härmed säga att det
stämmer inte. Jag har fått bra service och det har funkat bra
hela vägen.

Ett riktigt skönt service exempel kommer från 2 dagar sen.
Jag hade begärt föräldrapenning från den dagen jag tog
uppehåll på universitetet. Och skulle få pengar den 26:e.
Samma dag ringer det en trevlig handläggare från försäkrings-
kassan och säger att mina pengar studsar tillbaka, och hon
undrar om det är rätt kontonummer...

Och det var det ju inte, så hon rekommenderar att jag ska
lägga in det på nätet via försäkringskassan hemsida ,och ska fixa
att pengar kommer in på rätt bank och kontonummer samma dag.
Vilket det gjorde. Det är service det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0