ZZZZZNARK sm



Jag har fått den dåliga vanan att vakna efter 4-5 timmars sömn sen jag
blev gravid. Vissa nätter så somnar jag om väldigt fort medan andra nätter
så ligger jag vaken en till tre timmar. Och det funkar om man inte har något
inbokat tidigit på fm, annars är jag ganska så seg i huvudet resten av just
den dagen.

Inatt så var det samma sak igen, jag vaknar och precis när jag ska somna
in så kommer en hög ton snarkningar av min sambo. Och jag får börja
slappna av igen och invänta nästa insomning.

Men inatt var det helt omöjligt att somna om. Jag hade två snarkisar i samma
rum. Min sambo och vår katt Pepsi de snusade och snarkade som aldrig förr.
Jag insåg efter två timmar att det är ingen idé att försöka somna om, så kl fem
i morse så blev det varm choklad och rostade smörgåsar framför tv:n i
vardagsrummet. Det var faktiskt ganska mysigt och John blund kom vid åtta.
*GÄSP!!


Kommentarer
Postat av: Peppe

Hej raring! Jag vet hur det känns! Mina hörselgångar är helt slut efter 17 år av öronproppar... Apropå tidig julklapp så fick jag ett paket på posten igår, jag blev sååå glad. Men det var från Heli till dig? Jag är så himla nyfiken på vad det är?! Tar med på måndag till träningen. Kram Peppe

2008-09-18 @ 21:28:43
Postat av: Annelie

Hej snygging! Jag vet vad det är det;-).

Vad gulligt att hon kom ihåg, du måste tacka henne så jättemycket eller ge mig hennes mobilnr, så jag kan göra det själv. See u on monday!

Kram Annelie

2008-09-18 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0