Seminarium



Politisk kommunikation och elektronisk demokrati

iidag har jag suttit på universitetsbiblioteket.

Jag ska redovisa om någon vecka "politisk kommunikation och
elektronisk demokrati". Jag tänkte väl att det kommer nog att handla
om hur kommunikationen ändrats med internets intåg. Och det var nästan
rätt tänkt av mig.
 
När jag nu suttit och översatt så inser jag att det var så mycket
mer och konstiga teorier som jag ska förstå, detta ska jag förmedla till gruppen,
haha det kommer bli intressant.

Men för varje ord som jag läser så hänger jag bättre med, eller så missuppfattar
jag hela grejen. Skönt är det i varje fall att sitta i solen som värmer gott på ryggen.
Men att läsa utan solglasögon när jag har tio meter höga fönster bakom mig, det
går inte.

Kommentarer
Postat av: Sambo

Det blir en liten Jolene... Pappsen ska fixa EKG och hagelbrakare.. Sen får alla kusiner gå kurs i karate...

2008-09-08 @ 14:09:06
URL: http://www.skablifarsnart.slut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0