Kär i en lampa


Night fly av Catarina Larsson


Jag är kär i denna lampa, har gått och tittat på den i ett år minst.
"Night fly" av Catarina Larsson. Jag längtar tills en månad då jag känner
att jag bara har jättemycket pengar att köpa denna underbara lampa till
sovrummet. Den lilla ligger på runt 2500.

Kommer det att hända? Nej det tror jag inte. Jag är ju student, men under
tiden kan jag ju drömma om hur fin den skulle vara i sovrummet. Tänkandes
att varje morgon som jag vaknar så tittar jag upp i taket och ser dessa fjäder-
lätta blommor som små moln över huvudet. Vackert!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hello darling!



Se nu till att du får den där lampan i julklapp av den blivande barnafadern. Du bär hans barn i 9 mån så det är du värd. Och det är sista julen som du är favorit nr 1 - sedan är det bara bebisen som ni skämmer bort! Min sista födelsedag innan jag blev mamma önskade jag mig en provdocka som jag velat ha i många år....och det fick jag! Kram

2008-10-08 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0