Dilemma



Det var så kul att starta i måndags på universtietet, skönt men lite rutiner och att komma
igång när jag legat hemma och varit förkyld så länge.

Men efter första dagen på C-kursen inser jag att det kommer att bli ett problem
som jag står inför. Vi är så få på höstterminen att det kommer att bli
svårt att hitta någon att skriva uppsatsen ihop med.

Vad gör jag??? En del skulle kanske säga men skriv själv, men det
är inte roligt att skriva i tio veckor helt själv. Jag har ingen att bolla idéer
med, och jag blir mer disciplinerad när jag jobbar ihop med någon. Suck!

1. Hoppa av kursen?
2. Börja en annan kurs? (om det går)
3. Försöka skriva själv? (vilket jag absolut inte vill.)

Jag får fundera den här veckan sen borde jag ta ett beslut.
Någon som har ett tips????


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Jättegrattis till plutten igen. Det ser ju jättefint ut! :-)



Jag skulle försöka skriva själv. Ångrar att jag inte skrev min uppsats själv. Hade varit enklare i längden. MEN såklart var det skönt på examinationen att vara två när vi blev grillade.



Vet du vad du vill skriva om? Skrivit PM ännu?



Kram från Maria

2008-09-05 @ 18:17:25
Postat av: Annelie

Tack Maria, jag känner fortfarande inte säker på att jag vill skriva själv. Min sambo peppar mig, han tycker att jag sätter upp för många hinder. Det kanske är så, men det ska ju vara roligt också:-). Jag har skrivit PM och uppsats tidigare men det har varit med tillsammans med någon. Funderar att skriva om internkommunikation.



kram

2008-09-05 @ 22:23:29
Postat av: Sara

Jag skrev min C-uppsats själv när jag läste Film C. Och jag hade en bra handledare som jag bollade ideér med vilket hjälpte mig. Men jag säger, skriv SJÄLV. Så mycket lättar att lägga upp arbetet - Sara från planerad komm.1 :)

2008-09-07 @ 21:41:42
URL: http://saralt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0