Hemtentamen "Det gör ont"



Ja då sitter jag på musikhögskolan på universitetet och gör
min hemtenta i politisk kommunikation. Det har gått både bra
och mindre bra. Min nuvarande fråga som jag ska besvara
handlar om tidsfaser i politiska valröresler. Det är faktiskt kul
och inspirerande, men så fort tentan är över har jag väl glömt allt.
Jag vet inte om det graviditeten som gör att minnet börjar bli sämre
eller om det helt enkelt är JAG.

Det är så skönt att sitta här, ena stunden hör jag en saxofon
och i andra, några som tränar stämmor. För en stund sen
så sjöng en tjej opera och det var vackert. Det känns typ
hemma att sitta här. Jag får en jätteskön studie ro.

Jag har ju karaoke på datorn som jag har med, kanske
ska ta och riva av en låt......haha skulle inte tro det!

Var hos sjukgymnasten idag, har ju fått problem/ ont i
korsryggen, typ svårt att sitta. ligga, gå och sova. Inga botmedel
på den åkomman sa sjukgymnasten det går över efter graviditeten.
Bara att bita ihop och lägga lite kuddar här och där när man sover zzzzzzz.

Kanske ska starta karaoken ändå och köra Lena Ph:s
"Det gör ont" ;--)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej vännen! Nu kan jag äntligen skriva inlägg på din blogg vi har uppdaterat vår dator, så nu du kommer du bli terroriserad av mina inlägg, haha. Nej då men allvarligt det jag skulle skriva var ju att jag tycker absolut att du skulle använt karaoken, det är ju super bra. Förra hösten när vi skrev uppsats var det ju en perfekt paus när du sjöng för mig ;) Ha det bra tjejen vi ses i skolan och lycka till med hemtentan

2008-10-02 @ 18:30:11
Postat av: Annelie

Jaha du! en måste ibland skingra tankarna i uppsatsarbeten. Förstår bara inte att uppsatsen blev så snabbt färdigskriven efter den pausen;-)

2008-10-03 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0