Äntligen promenad ihop!

I söndags gick jag och sambo en promenad i Rynningeviken, vilket typ
varenda kotte i Örebro gjorde, och det förstår jag, det var ett helt underbart
härligt och vindfriskt väder som gjorde att det var jätteskönt.

Att ut och gå är perfekt för mig sen jag fattade varför ryggen/bäcken aldrig
blev bättre. Har helt enkelt fått foglossning, och jag kan gå ungeför en
halvtimme sen börjar det värka. Men jag har fortfarande en väldigt mild
sådan. Jag menar en del får ju gå på kryckor.


Lite bus på vägen förgyller alltid en promenad



Förutom att jag älskar min sambo, så älskar jag att vara närheten av vatten.




Äntligen börjar magen att synas, men fortfarande är
hyllan ovanför dominerade, vilket den har varit sen jag
blev gravid. Vissa saker växer fort:-) uj uj hur ska det bli
när mjölken kommer..........




Kommentarer
Postat av: (H)emlig

VIlken grymt snygg o vacker sambo du verkar ha... Tror också att han är snäll, förstående, rolig, ödmjuk och bra i köket...

Du borde vara jättestolt för han blir nog den bästa pappan & sambon i hela världen som du så tryggt kan luta dig emot!

2008-10-24 @ 12:43:50
Postat av: Sofie

Åhhh vad ni har det mysigt. Du börjar ju bli riktigt tjock om magen, det är så härligt att se!



Kram kram

2008-10-28 @ 04:58:07
Postat av: Mettan

Nu äntligen har jag hittat hit! Vilka underbara bilder ni fick på promenaden. Vi måste höras!! Kram

2008-10-28 @ 23:01:22
Postat av: Tina

Oj oj oj nu har magen växt!! Nu händer det grejer! Superfin!

2008-10-29 @ 07:38:24
Postat av: Natta

Då har jag oxå hittat hit :D Vilken mysig promenad det verkar ha varit. Jag tycker det ska bli så kul att ni ska bli mamma och pappa. Förstå när den lilla är född...har hunnit bli året +lite till...kommer rultande på sina knubbiga ben för att blöjan är lite i vägen och säger MAMMA.....PAPPA... Puss å kram på er båda. <3

2008-10-29 @ 09:08:08
Postat av: Pia

Hej! Din kurskompis Stina tipsade mig om din blogg. Jag var 2 månader från 40 när jag fick min lilla kille Neo. Hade oxå problem med foglossning - ganska rejäl sådan. Kunde inte sitta till slut, kändes som ischias. Har heta tips: det finns akupunktur mot detta- har själv inte provat med det ska ta bort det onda helt. Själv blev jag remitterad till vattengymnastik för gravida. Det var toppen. Jag kände knappt av mina problem på slutet.....Du har en jättefin mage! Sköt om dig! /Pia

2008-11-19 @ 08:22:32
URL: http://mognamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0