Änglar finns de?


Bild från mama

Häromveckan så gick jag som det brukas på mitt pass Bodybalance*.
När jag kom dit så fick jag ett brev från Peppes kompis, och däri låg
det en underbar present.

Jag fick en dvd om vilka rörelser jag ska använda när jag är gravid:-)
Vilken ängel tänkte jag, och vilken osjälvisk handling att hon kom ihåg
då vi träffades vi träffades på en fest i somras.  Jag blev alldeles rörd
av denna underbara handling.

H du ska ha jättetack! Videon kom jättebra till pass när jag i måndags
tränade och hade lite väl ont i bäckenet ,och då var alla gravid rörelser
kanon att använda. kram och tack!

Så änglar finns de? Absolut både de till vardags och de på andra sidan!

*En träningsform som är en blandning av yoga, tai chi och pilates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0