Gravid eller inte gravid det är frågan!

Gravid









Jag har så många rara vänner omkring mig. Som stöttar och hoppas på det bästa. Tack! När någon blir gravid i omgivningen så väntar de med att berätta för att jag inte ska bli sårad eller stött. Men som tur är behöver man inte tänka på det. För det berör inte mig på ett negativt sätt. Jag jämför inte mig med någon annan, utan jag är jag i den här frågan. Så är du min vän tveka inte att berätta för jag tycker givetvis att det är jättekul för din skull.

Att nu gå och vänta på att få ta ett graviditets test är bara mysigt, (inga sprutor och tider att passa för att ta medicin). Givetvis hoppas jag lite mer vissa dagar och andra ställer jag om mig för att ta en ny behandling.


Kommentarer
Postat av: Stolt sambo

Älskling, du är så duktig som står ut med all väntan o press som du lägger på dig ibland!!! Jag önskar att jag kunde ta över allt för ett tag så du fick bli dig själv för en stund. jag älskar dig massor o det blir inte mindre av att du är så stark!

/ H

2008-05-26 @ 19:11:49
Postat av: Carro

Va kul att få läsa lite! Går runt och tänker på er och hoppas på det bästa. Blir nästan lite tårögd av vad H skriver. Så himla skönt att höra din inställning till saker och ting.

Går runt och håller tummarna.

kramis till er båda

2008-05-30 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0