Äggplockning 12-pack




Igår var det dags för äggplockning. Jag och min sambo kom till fertilitetskliniken i 07:45. Jag fick klä om till långa strumpor och ett långt nattlinne. Faktum är att jag tyckte att nattlinnet var så mjukt och skönt att jag ville fråga om jag fick ta med det hem. Men det blev kvar, för hur sexigt är det att gå hemma i ett stort tält!

Sambon fick gå in i ett rum och titta i spännande tidningar och lämna sina kompisar i ett rör, stackare.

Själv fick jag en lugnande tablett och när det var dags för äggplockning i gynstolen så fick jag morfin intranevöst och jag kände i stort sett ingenting utav själva nålsticken i livmodern när de sög ut ägglblåsorna. Läkaren var så duktig.

Efteråt fick vi smörgås och te och beskedet att det blev 12 åggblåsor. Som att fylla ett 12-pack med ägg:-). Nu är det bara att hålla tummarna att några blir befruktade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0