Stockholm i mitt hjärta



Ibland får jag sådant sug efter att åka till Stockholm. Har man bott i huvudstaden i 17 år
så går inte Stockholm så lätt ur själen. Min underbara sambo märkte att jag behövde
komma iväg och vi turistade hela helgen i Stockholm. Många långa promenader blev det.
Hur härligt som helst. Fast några karuseller på grönan blev det inte, bara för att jag ville
vara på den säkra sidan på att "pricken" ska hålla sig kvar:-).

Tack för det trevliga sällskapet ni som var på er första date men varit vänner i tjugo år.
Ni är så välkomna att hälsa på i Ö om ni har vägarna förbi.


Kommentarer
Postat av: Malin Säterås

Hejsan! Jag önskar dig all lycka med det lilla fröet i maggen! Det är väldigt spännande att följa utvecklingen!

Kram kram och ha en trevlig och solig sommar!

2008-06-12 @ 14:36:57
Postat av: Annelie

Tack Malin:-)

2008-06-12 @ 19:27:02
Postat av: Sambo

Tack för den bästa frukosten på mycket länge älskling! Nu hoppas jag att pricken har kommit för att stanna.



Älskar dig

/ H

2008-06-14 @ 12:39:33
Postat av: Tina C

Hej Annelie!!!



Stora gratulationer ifrån mig o Hasse till graviditeten!!!! Jag är så otroligt glad för er

skull! all lycka till er underbara!

2008-06-18 @ 12:59:29
Postat av: Tina C

Jo....

och sen vill jag förstås önska en riktigt trevlig midsommar!!!!!!!



KRAAAAM

2008-06-18 @ 13:01:16
Postat av: Anonym

Åh Vad härligt att "pricken" hehe finns där nu och håller alla tummar för den stannar! Hoppas midsommar var trevlig stor kram från småland / Lina

2008-06-21 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0