SJU Veckor K*V*A*R



Nämen vad tiden går fort, min dator är på reparation så att
blogga har inte varit så lätt de senaste två veckorna. Jag gör
det oftast hemma, men ibland så sitter jag vid någon av
universitetets datorer. Men eftersom vår c-uppsats ligger
i slutskedet och det är mycket som ska tänkas igenom för
att få en bra analys och diskussion så tar det tid. Att blogga
är ju inte första alternativet då när jag och min kurskamrat skriver
diskuterar oss fram. För många diskussioner är det nu:-)

Och mitt i alltihopa så kommer jag på att idag är det torsdag,
och det är den dagen i veckan då jag går in i en ny vecka i graviditeten.
En glad känsla sprider sig i kroppen när jag vänder mig till Stina som
jag skriver med.

-WOW det är ju bara sju veckor kvar till bebben
är beräknad.

Jag tycker att det är spännande att ytterligare igen har kommit
en vecka närmare "målet". För det är så jag ser det, att någon
stans där omkring ska jag köra ett metaforiskt Vasalopp ,och
det är med skräck blandad förtjusning jag ser fram emot det
"målet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0