Rolig helg

Den här helgen har varit urkul, det började redan i fredags kväll.
Sambo hade varit i Göteborg och tog hem färska räkor och
havskräftor. Jag älskar skaldjur. Sambo tyckte jag såg galen
utav lycka när jag sörplade i mig spat på kräforna. L kom
över och hjälpte oss att att tömma skålarna.

Sen efter det, blev det glöggmys hos M o Å, supertrevligt och mysigt.
Jag fick tyvärr lägga mig i värdparets säng, då värken i ryggen gjorde
sig till känna. Men då lärde jag känna en sex månaders baby
som snusade bredvid mig, och hans mamma. Vi pratade om
förlossning och allt som har med det att göra. Mysig stund och
roligt att lära känna L också.

Stora havskräftor, jag blev mätt på en!!

På lördagen var jag på fest med tema "kändis fest", efter att ha
vilat en timme efter jobbet så var det dags att dra. Bror och svägerska hade
fixat festen. och det var drag på en gång. Det var länge
sedan jag har haft så roligt. Vi dansade och skrattade som aldrig
förr. Underbara sambo spelade med Steven. De hade lika
roligt som oss andra.  och vart helt klart väldigt uppskattade.
Jag lämnar er med några bilder från festen:-)


Bror gör poser till Elvis låt, som sambo och Steven spelar, många skratt:-)


Ozzy, Agneta fältskog (gravid) och Slash


Min underbara sambo och Marilyn Monroe (svägerska)


Grease, så söta:-)

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Hej min älskade syster. Det kostar dig royalty pengar på att ha min fantastiska dans på bild hi hi hi. Kul bilder puss och kram och hälsa Henkan för en bra kväll...Marilyn hälsar och tackar också.

2008-12-08 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0