Familjemedlemmar kommer och går!


Stina, Joe, Mamma, sambo, Maggan, och så jag och så givetvis bebben:-)

Jul är ju inte som när man var liten, nu handlar det ialla fall för mig att
umgås. Jag menar att som liten låg man och längtade efter att tomten
kunde varit och lämnat en julklapp under sängen. Jag kommer ihåg
att jag vaknade spänt flera gånger om natten och tittade under sängen, för
tomten kunde ju varit på besök.

Under åren som gått har ju familje konstellationen ändrats sig, beroende
på vem man är ihop med och vem som har skaffat en ny partner inom
familjen. De senaste åren har det blivit stabilt på den fronten, nu är vi för
det mesta samma som träffas. Men en ny medlem har vi blivt och det är
min bonus systers man Joe (welcome to the family). Och tyvärr har vi också
blivit en mindre och det är R 29 år (bonus bror) som hastigt gick bort innan jul.
Mina tankar går till dig R och dina barn, hoppas du har det bra på andra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0