ÅTTA VECKOR KVAR

Tänk att tiden har gått så fort ändå, det är bara åtta veckor
kvar till beräknad nedkomst. Jag tycker på ett sätt att det är
långt kvar, men på ett annat inte.

Jag har gjort en inre målbild att december kommer att bara
svischa förbi, och jag är inte ett dugg orolig för förlossning
eller nått sånt. Men så fort 1 januari är här, då ska jag tvätta
bebbens kläder och packa väskan för BB. Ja det kanske är lite
överambitiöst, men mest handlar det om att jag vill ta med
alla söta baby kläder och har så svårt att bestämma mig. Så jag får
väl provpacka och se vad som går i. Kanske blir det allt.....

Hm får nog packa flera väskor!!

Kommentarer
Postat av: Maria BIV

Ja, gud så spännande! Nu har ni inte långt kvar innan ni äntligen får träffa er nya lilla famlijemeddelm!!:-)



Och det där med att 1:a gångsföderskor alltid går över tiden som alla tjatar om det ska du inte räkna med. I min mammagrupp var vi som födde innan BF i majoritet faktiskt. Så vänta inte med allt till sista veckan, packa på du bara!(& glöm inte lite sköna kläder till dig själv oxå) ;-)



Kramisar M

2008-12-11 @ 16:17:02
Postat av: Maria BIV

Och stavar som en kratta gör jag visst...FAMILJEMEDLEM ska det vara

!

skyller på allt bokslutsarbete

2008-12-11 @ 16:20:20
Postat av: Zzambo

Älskling - om du får bestämma så kommer vi få hyra lastbil för att få med alla grejer... säkert ska Pepzi med...Puss

2008-12-16 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0